Power Rangers S.P.D Subtitle Indonesia

 

Power Rangers S.P.D Subtitle Indonesia

Sinopsis :

Crita kasebut kedadeyan ing taun 2025, sawise Bumi nampani makhluk asing supaya bisa urip tentrem karo masarakat manungsa. Nanging perdamaian isih suwe amarga Kakaisaran Troobian sing ngrebut planet iki ndadekake manungsa waé bakal ngrusak Bumi. Nalika pertahanan pertahanan pertama Bumi, S.P.D. Rangers A-Squad, ilang tanpa jejak, proteksi planet kasebut diganti: B-Squad lan komandane, Anubis Cruger.

Nalika loro maling reformasi gabung karo tim kasebut minangka S.P.D Merah lan Kuning Rangers, ketegangan ngancam bakal ngrusak. Kanthi ancaman alien saya kuwat saben wayahe, Rangers kudu nyingkirake bedane lan tumindak dadi siji!

 Nggunakake kerja sama tim, persenjataan intergalaktik lan kendaraan Zord cepet-cepet kanggo nglawan piala, dheweke dadi siji kekuwatan utama kanggo kabecikan: Power Rangers S.P.D.! Pungkasane, A-Squad kasunyatane jahat lan B-Squad mbuktekake kekuwatane kanthi ngalahake mantan S.P.D. regu Kanthi pitulung saka S.P.D. komandan lan garwane Isinia, B-Squad ngancurake ancaman sejatine, Omni lan Grumm dicekel amarga tindak pidana ing ngarepe S.P.D. kantor pusat ing Bumi dening Cruger.


Link Download

Episode 1 : [Google Drive]

Episode 2 : [Google Drive]

Episode 3 : [Google Drive]

Episode 4 : [Google Drive]

Episode 5 : [Google Drive]

Episode 6 : [Google Drive]

Episode 7 : [Google Drive]

Episode 8 : [Google Drive]

Episode 9 : [Google Drive]

Episode 10 : [Google Drive]

Episode 11 : [Google Drive]

Episode 12 : [Google Drive]

Episode 13 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 14 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 15 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 16 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 17 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 18 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 19 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 20 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 21 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 22 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 23 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 24 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 25 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 26 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 27 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 28 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 29 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 30 : [Google Drive] [Zippyshare]

Episode 31 : [Google Drive]

Episode 32 : [Google Drive]

Episode 33 : [Google Drive]

Episode 34 : [Google Drive]

Episode 35 : [Google Drive]

Episode 36 : [Google Drive]

Episode 37 : [Google Drive]

Episode 38 : [Google Drive]

BATCH

01-10 [Google Drive]

11-20 [Google Drive]

21-30 [Google Drive]

31-38 [Google Drive]

Subscribe to receive free email updates:

24 Responses to "Power Rangers S.P.D Subtitle Indonesia"

  1. Req power ranger mystic force dong

    BalasHapus
  2. Mantap sinopsisnya pakek boso jowo

    BalasHapus
  3. Ditunggu bang power Rangers operation overdrivenya

    BalasHapus
  4. Lanjutkan min😍 please setelah ini Power Rangers Samurai, karena belum pernah ada yg garap😭

    BalasHapus
  5. Lanjut min..👍👍
    ditunggu min..😊😊

    BalasHapus
  6. Tolong dong min kalau gak salah itu Armor Hero 52 episode ya,,, tolong dong min upload lagi🙏🙏🙏

    BalasHapus
  7. Terusin mas SPD nya sampe ep 38
    Makasih bgt sebelumnya

    BalasHapus
  8. mantap min, selalu ditunggu updateannnya. Tetap semangat!

    BalasHapus
  9. Power rangers mystic force min

    BalasHapus
  10. Semangat min..
    ditunggu updatanya..👍

    BalasHapus
  11. menunggu batch 10 episode sebelumnya.

    BalasHapus
  12. Makasih Min..:)
    Ditunngu update power rangers seri yang lainnya..
    Semangat min..

    BalasHapus
  13. Tinggal menunggu Operation Overdrive dan Samurai + Super Samurai.

    Mystic Force kan lagi On-Going

    BalasHapus
  14. Saya sangat sedih sampai air mataku jatuh waktu lihat sam sama yellow rangers berpisah, semangat ya Kaito fand sub semoga akan jaya

    BalasHapus
  15. Request power rangers ninja storm min...

    BalasHapus
  16. Gak bisa di buka tolong dong link nya ubah ke mediafire atau semawur min

    Terima kasih

    BalasHapus
  17. Min ko yg batch nya gabisa di ekstrak? Bantu jawab min🙏

    BalasHapus
  18. Min, link utk episode 08 sudah not found. utk batch 01-10 juga ga bisa dibuka min.

    BalasHapus